Yüksekokulumuzda öğrenim gören ve yıl boyunca çeşitli bilimsel, sosyal, kültürel ve sportif etkinliklerde Üniversitemizi başarıyla temsil eden öğrencilerimize teşekkür belgeleri takdim edildi.
Yüksekokul Müdürümüz, öğrencilerimizin gösterdikleri gayret ve sorumluluk bilincinin takdire değer olduğunu belirterek, Üniversitemizi farklı platformlarda başarıyla temsil eden tüm öğrencilerimize teşekkür etti ve başarılarının devamını diledi.
Program, teşekkür belgelerinin takdimi ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.
Belge Töreni
